Huroni jõgi, Monroeville, Ohio kogumisreis

Olen seda juba mõnda aega osaliselt ette valmistanud ja kavatsesin selle varem postitada, kuid see viibis. Parem hilja kui üldse mitte. Kuna see on minu esimene artikkel, tahtsin proovida seda õigesti teha. Palun andke mulle teada, mida arvate.

Nüüd, kui külmad ilmad on minu jaoks rahunemas, on aeg tegeleda mõne muu mineraalse tööga, mida olen soovinud täita. See hõlmab endas olevate mineraalide kataloogimiseks parema viisi leidmist, aastaringselt leitud proovide puhastamist ja korrastamist ning minu Mindati profiili värskendamist. See viimane ülesanne sisaldab mõnda artiklit, mille tahan esitada, nii et ma arvasin, et võiksin alustada ka sellest.

2009. aasta kevadel, kui ma esimest korda tõsiselt koguma hakkasin, puutusin Chris Stefanoga kokku tema eBay oksjonite ja seejärel Michigani klubi, MMLSi, kaudu. Suve alguses, pärast mõningast edasi-tagasi suhtlemist, leppisime kokku väikese väljasõidu ja leppisime kuupäevaks pühapäeval, 5. juulil. Huroni jõgi sihtkohaks Ohios Monroeville'ist põhja pool.

Kuna see oli minu esimene tõeline väljasõit koos kogenud mineraalide kogujaga, olin väga põnevil. Kuni selle ajani olin teinud vaid väikseid kogumisreise kodulähedastele aladele, mis on geoloogiliselt tavaline piirkond. Enamik minu varajasetest reisidest olid lihtsalt väikesed väljasõidud, et saada kogumistunnet, ja nende tulemuseks olid peamiselt kivimid, mitte mineraalid. Veetsin mõnda aega kohalikes jõgedes, mõnel hajutatud paljandil ja mitmel avatud mäenõlval, kogudes palju põhilisi kivimiproove, mida püüdsin analüüsida, et mõista nende aluseks olevat geoloogiat. Tore oli lõpuks minna tõelisse paika, mis on tuntud konkreetse mineraalitüübi poolest.

Reisile eelnenud päevadel olin veidi närvis, sest palju sõltus ilmast. Me ei lootnud ilusat ilma mitte ainult reisipäeval, vaid ka reisile eelnevatel päevadel. Töötame jõesängi kallal, mis lõhub mügarikke ja konkremente ning kui reisieelsetel päevadel sajab märkimisväärset vihma, on veetase liiga kõrge, et saaksime liigelda. Veetsin aega, lugedes nii palju kui võimalik paikkonna kohta ja kogudes kokku, millised napid varud mul olid. Paik, mida sageli tuntakse Lamereaux' silla või Sinise silla paikkonnana, on loetletud Mindati loendis ja seda on kajastatud ka Joe Vasichko suurepärases kirjutises tema kohta. veebisait . Selle reisi ajal ei olnud mul palju tarvikuid, kuid võtsin kokku, mis suutsin, sealhulgas oma geoloogiakomplekti kotti koos standardvarustusega, kuigi mul polnud veel isegi korralikku haamrit ega kirka. ja palju ämbreid ja ajalehte. Ma ei teadnud praegu munakarpe tuua, kuid õnneks tuli Chrisil mõned lisad.

Päev enne väljasõitu arutasime Chrisiga reisi ja otsustasime, et see on minek. Sellele eelnenud nädalal oli veidi vihma sadanud, kuid mitte midagi märkimisväärset. Reisi hommik koitis helge, päikesepaistelise ja kaunina. Olin eelmisel õhtul auto pakkinud ja startisin plaanipäraselt. Chris oli juba muudel põhjustel selle piirkonna lähedal ja kohtub minuga seal. Reis oleks minu jaoks umbes 150 miili ja ma eraldasin sõiduajaks umbes 2,5 tundi. Mingi ettenägematu tee-ehituse tõttu läks plaanitust veidi kauem aega ja jõudsin meie kohtumispaika umbes 30-minutilise hilinemisega. Lootsin, et see ei loonud alust kogu väljasõiduks. Meie kohtumiskohast juhatas Chris teed tegelikku kogumiskohta ja see oli huvitav lühike sõit. Suundusime itta linna ja seejärel läbi põllumaa põhja poole. Tee muutus äärelinnast üsna kiiresti maapiirkondadesse ja mõne minuti pärast avastasin end sõitmas kitsal teel, kus vasakul on puud ja paremal viljapõllud. Järsku vajus tee järsult ja kõveras vasakule. Kurvi ümber sõites nägin ees helesinist Lamereaux Roadi silda, mis ületas Huroni jõe. Ületasime silla ja parkisime paremale poole teed, lagendikule. Kui ma autost väljusin ja vaatasin tagasi teele, mida mööda olime sisse sõitnud, mõistsin, et sissesõidu ajal minu vasakpoolsed puud olid tegelikult jõe kohal asuva suure kivikalju tipp. See oli minu esimesele paikkonnale üsna muljetavaldav vaatepilt, kus kõrguvad kaljud kaldkiviküngaste kohal, mis viisid selle kõige keskel lookleva jõe servani. Kogusime oma varud kokku ja suundusime jõe äärde. Chris oli paikkonnaga tuttav ja võttis kaasa kelgu ja maussi, mida me sellel reisil palju kasutaksime.

02409020014946433989613.jpg Põlevkivikaljud jõe kohal

Mööda silda alla jõesängi kõndides avastasime, et veetase on üsna madal, mis oleks meile hea ja liikus üsna aeglaselt. Chris hakkas otsima sobivat sõlme, mille kallal võiksime töötada, kuid ei leidnud silla lähedalt, nagu oodati. See oli kõige hõlpsamini navigeeritav piirkond ja teised olid tulnud enne meid, puhastades kõik ligipääsetavad sõlmed. Hakkasime mööda jõe äärt lõuna poole suunduma, otsides oma pingutustele kandidaati. Selles piirkonnas eralduvad suured sõlmed ümbritsevas kildas ja kukuvad mööda kaljunööre alla veepiirini. Seal veedavad ettevõtlikud mineraalikogujad aega sõlmede lahtimurdmisel, et otsida neis sisalduvaid mineraale. Sõlmed on tavaliselt mitme jala läbimõõduga ja kahemeheline meeskond võib kulutada terve päeva ühe suure kivi lõhkumisele, mis meie jaoks sel päeval nii juhtuski. Jõest allapoole ukerdades avastasime, et läheb aeglaseks. Jõe serv oli paksult metsaalune, mis näis meid igal sammul närivat. Selgetel aladel tundus, et kogu maapind oli kaetud lahtise kiltkiviga, mis oli hirmutav väljavaade, kui kanda tööriistu mööda kaldset jõesängi. Lõpuks otsustasin kõndida mööda vett, otsides madalaid, et navigeerimine oleks lihtsam. Olin otsustanud, et saan niikuinii väga märjaks, nii et arvasin, et võiksin sama hästi alustada. Mõne aja pärast leidis Chris jõe kõveras, mis oli meie parkimiskohast lõuna pool, sobiva sõlme just vee sees jõe servas asuvas madalikus.

02637870014962462696301.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse  04525850014962462697555.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse  02637870014962462696301.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse  04525850014962462697555.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse  02637870014962462696301.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse  04525850014962462697555.jpg Sillast lõuna pool, vaadates lõunasse

06725500014962462692440.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole  09907690014962462697483.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole  06725500014962462692440.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole  09907690014962462697483.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole  06725500014962462692440.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole  09907690014962462697483.jpg Sillast lõuna pool, vaadates põhja poole

Pakkisime oma varustuse lahti ja seadsime oma ala üles ning asusime sõlme kallale. See oli umbes kolme jala laiune ja umbes jalga-kahe kõrgune, asus jõesängi mudas ja ümbritses ka mõne tolli vett. Chris tuvastas sõlmel mõned paljutõotavad piirkonnad, mille kaudu proovime selle lahti murda. Meie meetod oli lihtne – üks meist hoidis maussi paigal ja teine ​​tabas kelguga selle tagaosa, kasutades kiiluna maimupead, vaheldumisi, kui vajasime pause. Alguses tundsin, et töö oli valus, kuna töötasin lihaseid, mida ma polnud tükk aega kasutanud, kuid see muutus veidi lihtsamaks, kui ma end veidi lõdvendasin.
Kuna murdsime suuri kivitükke maha, võtsime need kõrvale ja lõhkusime vastavalt vajadusele. Samuti otsiksime taskuid, kus kunagi olid tükid. Seda raskendas see, et kalju osad murdusid allpool veeliini ning me pidime alla sirutama ja katsudes otsima. Mõne aja pärast olin üle põlvede üleni märg ja mudane, kõikjal mujal pritsis ja pritsis ohtralt muda ja vett. Leidsime palju ilmatuid Ferroan Dolomiit , mõned massiivsed Bariit ja mõned väikesed veenid Kvarts . Tükid, mida me välja tõmbasime, olid väga määrdunud ja neid oli mõnikord raske piisavalt puhtaks saada, et neid kontrollida. Roosteplekk muutis ka nende tuvastamise kohati keeruliseks. Ühel hetkel seiklesin lühikest teed mööda jõge ülespoole ja leidsin veel ühe vette vajunud sõlme, samuti sõlme, mis oli ulatuslikult purunenud. Võtsin tüki purunenud sõlmest, kuna kristallid olid suuremad, kuigi need olid nii ulatuslikult kaetud, et oli raske aru saada, kas nendega saab midagi teha. Keset päeva tulid mitmed inimesed oma koertega mööda jõge üles ronimas ja tervitasid meid, küsides, millega me tegeleme. Kui nad avastasid, et tegeleme pigem maavarade kogumise kui kalapüügiga, kaotasid nad kiiresti huvi. Selline on vist mineraalide kogumise viis. Paljud inimesed ei pea seda põnevaks ja ma olen üllatunud, sest see võib olla tõesti väga põnev. Ma arvan, et paljud on lihtsalt teadmatuses, kuna see pole kõige hõlpsamini juurdepääsetav hobi ja seal on natuke õppimiskõver.

Jätkasime kaljul koputamist terve hommiku ja varajase pärastlõunani ning see läks päris soojaks, kui sõlme jäi järjest väiksemaks. Päike paistis sel eriti selgel juulipäeval takistamatult alla, kuid meie kohal asuv järsk kaljukülg pakkus meile kogu päeva varju. Samuti ei olnud vead väga halvad, mille üle olin üsna üllatunud. Mõningaid ebameeldivusi oli, kuid ei midagi hullu ja saime näha üsna suurt kohalikku ämblikku.

04995910014949061093509.jpg Blue Bridge'i piirkonna elanik

Lõpuks jäi sõlmest alles vaid purustatud alus jõesängis. See oli umbes pärastlõunal ja selleks ajaks olid meie käed üsna väsinud, muutes meie eesmärgi ebatäpseks. See võib suure kelguga teise inimese lähedal õõtsudes olla hirmutav väljavaade, mistõttu otsustasime selle sõlme lõhenemise osas nimetada päevaks. Nüüd oli aeg veidi trimmida ja seejärel otsustada, mida alles jätta. Kuna see oli mu esimene reis, tahtsin kõik alles jätta, kuid mõistsin, et see oleks mõnevõrra võimatu. Sõlme purunemise käigus lebasid meie ümber tükid konarlikult ringis. Veidi jalutuskäiku, et jõuda tagasi oma sõidukite juurde, oli aeg teha otsuseid selle kohta, mis meiega kaasa tuleb ja mida te siia maa peale jääte.

02640170014962462709456.jpg Sõlm, Midway  04968000014962462702985.jpg Sõlm, peaaegu valmis  02640170014962462709456.jpg Sõlm, Midway  04968000014962462702985.jpg Sõlm, peaaegu valmis  02640170014962462709456.jpg Sõlm, Midway  04968000014962462702985.jpg Sõlm, peaaegu valmis

Kogu mustuse ja rauapleki tõttu oli seda raske teha, kuid püüdsin alles jätta tükid, mis minu arvates vajasid täiendavat uurimist, või need, mis mulle lihtsalt meeldisid. Panin väikesed tükid vahtpolüstüroolist munakarpidesse ja suuremad tükid mässisin ajalehe- või mullikilesse. Panin kõik tükid oma oranži ämbrisse, kus oli vähe ruumi, ja panin õlgadele oma paki, kaamera, tööriistad ja ämbri, valmistades end tagasi jalutuskäiguks.

Kui me jõgest üles trügisime, Chris juhatas teed, tundus, et tagasisõit võttis kauem aega kui sissesõit. Ma tean, et see oli nii päevaväsimuse kui ka minu käes olnud ämbri raskuse tagajärg, kuid venis ja ma pidin tööriistu ja ämbrit käes hoidma. Tagasi suundudes püsisime võimalikult palju jõesängi küljes, loobudes läbi võsa kukkumisest. Poolel teel tagasi sattusime jõe madalikule kena suurusega platserile ja märkasime seal lebamas kümneid püriidisõlmesid. Mõned neist olid üsna kena suurusega ja me kogusime paar koju kaasa. Õnneks oli mul ämbris ikka natuke rohkem ruumi, aga püriit tõstis kaalu veelgi!

03027260014947894269013.jpg Püriidisõlm, määrdunud nagu leitud  01990580014949066725522.jpg Veel üks püriidisõlm, puhastatud  06247960014946988823839.jpg Veel üks püriidisõlm, lahti murtud  03027260014947894269013.jpg Püriidisõlm, määrdunud nagu leitud  08577870014964121855635.jpg Veel üks püriidisõlm, puhastatud  06247960014946988823839.jpg Veel üks püriidisõlm, lahti murtud  03027260014947894269013.jpg Püriidisõlm, määrdunud nagu leitud  01990580014949066725522.jpg Veel üks püriidisõlm, puhastatud  06247960014946988823839.jpg Veel üks püriidisõlm, lahti murtud

Selleks ajaks, kui me oma sõidukite juurde tagasi jõudsime, olin ma täiesti läbimärg ja päris jama. Õnneks olin veidi ette planeerinud ja kaasa võtnud varuriide- ja jalanõukomplekti. Peidusin end oma Jeepi taha ja vahetasin end enne asukohast lahkumist kiiresti ümber. Kuna koju tagasi sõitsin veidi pikalt, oli mul hea meel, et mul oli veidi mugavam. Koju sõites, väsinud ja valus, mõtisklesin põnevusega väljasõidust, kui mõtlesin isendite peale, mida hiljem vaatan. Minu esimesed ise kogutud mineraalid tegelikust tuntud kohast!

Pärast isendite kojutoomist olen nendega koostööd teinud, et viia need nii kaugele, et saaksin neid natuke uurida ja võimalusel ka eksponeerida. Esialgu puhastasin mustuse maha harja ja pehme seebiga. Seejärel vaatasin need üle ja sorteerisin selle järgi, kui paljulubav isend võib olla. Avastasin, et enamik neist oli oksüdatsioonist tugevalt roosteplekiline ja paljud olid ka tugevalt ilmastikuga või neile oli moodustunud mitme põlvkonna koorik. Mõne paljutõotavama tüki puhul proovisin liikuda veepüstoliga puhastamise juurde ja avastasin, et see aitas tohutult. Ma ei saa piisavalt öelda, kui kasulik see tööriist on isendite puhastamisel (nagu olen kindel, et paljud Mindati inimesed juba teavad!). Võtsin mitu äraviskatavat tükki ja leotasin HCl-põhises roosteeemaldas, et näha, mis juhtub. Need isendid on peamiselt dolomiidist, nii et ma eeldasin, et need hävitatakse põhimõtteliselt, kuid tahtsin näha nende lagunemise kiirust. Olin tulemuste üle mõnevõrra üllatunud, kuna need lagunesid üsna vähe, kuid mitte täielikult. Enamik tükke sisaldab mitut põlvkonda dolomiiti ja leotamine eemaldas enamiku pealmistest kihtidest, kuid näib olevat peatunud merevaigupruuni, mõnevõrra poolläbipaistva kihi juures. Ma pole kindel, mis muudab selle kihi vastupidavamaks, kuid tundub, et see on kemikaalile palju paremini vastu pidanud kui teised kihid. Selle kihi dolomiit muutus mõnes kohas kemikaali mõjul värvituks või söövitas, kuid üldiselt pole see väga halb. See pani mind mõtlema mõne muu osa puhastamisele.

Olen sellest ajast peale proovinud Super Iron Outi paremaid tükke leotada ja avastasin, et see aitas üsna palju, kuna eemaldas osa vähem eristuvatest oksüdeerumistest, võimaldades mul rohkem näha peidetut. Enamik eksemplare on dolomiidipõhised, kas kristallisatsiooni- või aluskivimid. Mõnel juhul sulanduvad mõned epitaksiaalselt moodustunud kristallid aluskivimiga viisil, mis viitab kivimi enda tekkele, mis on üsna huvitav. Proovides olen märganud ka mõnda muud mineraali. Seal on palju kvartsi, millel on palju väikeseid, kuid kenasti vormitud ja selgeid kristalle. Samuti on palju massiivset Baryte'i, mida leidub sõlmede kaudu kulgevate veenidena. Sõlme lahti murdes nägime mitmeid Baryte'i kristalle, kuid paljudel juhtudel ei võimaldanud kristallide olemus neid taastada. Mul õnnestus taastada üks eraldunud kristall, kuigi see on väga väike ja kahjustatud.

00570210014946641955122.jpg Ferroan Dolomiit koos barüüdiga, eraldatud järgmisest tükist  07376340014946609388509.jpg Ferroan dolomiit barüüdiga, eraldatud eelmisest tükist  00570210014946641955122.jpg Ferroan Dolomiit koos barüüdiga, eraldatud järgmisest tükist  07376340014946609388509.jpg Ferroan dolomiit barüüdiga, eraldatud eelmisest tükist  00570210014946641955122.jpg Ferroan Dolomiit koos barüüdiga, eraldatud järgmisest tükist  07376340014946609388509.jpg Ferroan dolomiit barüüdiga, eraldatud eelmisest tükist

06702950014950064994284.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, kuvatakse virnastamine  07546250014950064995675.jpg Kvarts ferroa dolomiidil, näitab natuke kaltsedooni  06702950014950064994284.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, kuvatakse virnastamine  07546250014950064995675.jpg Kvarts ferroa dolomiidil, näitab natuke kaltsedooni  06702950014950064994284.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, kuvatakse virnastamine  07546250014950064995675.jpg Kvarts ferroa dolomiidil, näitab natuke kaltsedooni

09566810014950064997656.jpg Ferroan Dolomiit, ilmastikuga  01795090014948136366824.jpg Ferroan dolomiit ja barüüt, ilmastunud ja puhastatud  09566810014950064997656.jpg Ferroan Dolomiit, ilmastikuga  01795090014948136366824.jpg Ferroan dolomiit ja barüüt, ilmastunud ja puhastatud  09566810014950064997656.jpg Ferroan Dolomiit, ilmastikuga  01795090014948136366824.jpg Ferroan dolomiit ja barüüt, ilmastunud ja puhastatud

Ma ei pea veel otsustama, mida ma lõpuks proovidega teen ja millised jätan alles. Algselt mõtlesin paljud alles jätta, aga mida aeg edasi ja täiendavaid kogumisproove kuhjub, avastan, et pean olema valivam. Tahaksin proovida keemiliselt puhastada veel mõnda proovi, et paljastada rohkem kristalliseerunud dolomiiti, ja ma pean harjutama mõnda neist trimmimist. Mul on mõned, mille esitamist minu puhul kaalutakse. Kuigi ükski tükk pole erandlik, tahan ma vähemalt ühe selle kogumisretke mälestuseks välja panna. Pean veel kindlaks tegema, milline see on.

00557180014950065006735.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm  07884130014949049763921.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm  00557180014950065006735.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm  07884130014949049763921.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm  00557180014950065006735.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm  07884130014949049763921.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, parem kristallvorm

03960510014949092998090.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, näitab virnastamist ja kinnikasvamist  07539080014949094517811.jpg Suur tükk, ferroa dolomiit, tugevalt ilmastikuga  03960510014949092998090.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, näitab virnastamist ja kinnikasvamist  07539080014949094517811.jpg Suur tükk, ferroa dolomiit, tugevalt ilmastikuga  03960510014949092998090.jpg Ferroan dolomiit kvartsiga, näitab virnastamist ja kinnikasvamist  07539080014949094517811.jpg Suur tükk, ferroa dolomiit, tugevalt ilmastikuga

02895060014949081641915.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga  04109400014949089397377.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga, lähivõte, mis näitab tumedamaid kristalle  02895060014949081641915.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga  04109400014949089397377.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga, lähivõte, mis näitab tumedamaid kristalle  02895060014949081641915.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga  04109400014949089397377.jpg Massiivne barüüt dolomiidiga, lähivõte, mis näitab tumedamaid kristalle

05033130014949075066139.jpg Massiivne barüüt dolomiidi ja kvartsiga, teine ​​tükk, mis näitab tumedamaid pruune kristalle

Üldiselt oli mul sellel reisil väga lõbus ja ma õppisin palju. Keegi, keda ma tean, ütles mulle kunagi, et ma ei saa loota, et leian igalt reisilt suurepärast näidist ja et reisi ennast tuleb hinnata (tegelikult arvan, et mitu inimest ütlesid mulle seda!). Ma leian, et see on väga tõsi. Mulle meeldib looduses viibida ja mul on hea olla lihtsalt väljas avastades. Mõnusa mineraali koju toomine on pluss, kuid olen selle kõige kogemusega väga rahul, eriti kui saan selle käigus midagi uut õppida.

Alates sellest esimesest väljasõidust olen käinud veel mõnel, igaüks mõnevõrra erinev kui teised (loodan, et saan nendest varsti üleskirjutused). Olen neid kõiki tohutult nautinud ja ootan tulevikus veel paljusid, kus saan õues käia, pere ja sõpradega aega veeta ning mineraale otsida. See on minu jaoks täpselt nii hea, kui see saab, ja ma olen elevil, kui sellele mõelda!